Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen we dit graag van u. Samen gaan we na hoe we tot een oplossing kunnen komen.

U kunt uw klacht kenbaar maken via klachten@nbg.nl of schriftelijk naar De Pinckart 54, 5674 CC te Nuenen.

Hoe behandelen we uw klacht

  • Na ontvangst van de klacht nemen we binnen 24 uur contact met u op.
  • We streven ernaar om de klacht binnen 2 weken af te handelen.

Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachtinstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). NBG is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID) onder nummer 300.007886.

Contactgegevens Kifid:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 – 355 22 48
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

Heb je een vraag of wil je een afspraak maken?
Neem contact met ons op.

Klantenservice - 08:30 tot 21:00 uur - 040 204 77 77
Hypotheken - 08:30 - 17:00 uur - 040 207 17 96
Verzekeren - 08:30 - 17:00 - 040 207 18 52

Heb je een dringende vraag? Dan staan onze adviseurs zowel telefonisch als via WhatsApp ook buiten de reguliere openingstijden voor jou klaar!