Bemiddeling

Lees meer over de bemiddeling van uw hypotheek en welke informatie en documenten u hiervoor moet aanleveren.

Wat is bemiddelen?

Na het advies draagt de financieel consultant uw dossier over aan de afdeling bemiddeling. De bemiddelaars van NBG hebben dagelijks contact met geldverstrekkers, verzekeraars en de notaris. Zij begeleiden uw aanvraag en zorgen dat alles snel en vlekkeloos verloopt. Tijdens dit proces onderhoudt u contact met uw bemiddelaar.

Hypotheek documenten

Voor de hypotheekaanvraag vraagt de geldverstrekker een aantal documenten op. Uw bemiddelaar bij NBG zorgt dat uw dossier compleet en correct wordt aangeleverd. Hij of zij controleert of de stukken aan de eisen van de geldverstrekker voldoen en houdt u op de hoogte van de status van het dossier.

Welke documenten precies nodig zijn, hangt af van uw situatie en de aard van uw aanvraag. Om u te helpen bij het verzamelen van de documenten hebben we per onderwerp een instructie gemaakt. Daarin krijgt u uitleg over de documenten en de manier van aanleveren. Uw bemiddelaar geeft aan welke stukken u moet aanleveren.